رسیدگی به شکایات

1397/7/17 0:0

بسم الله الرحمن الرحیم

رسیدگی به شکایات در هر اداره ای می تواند از ارکان مهم آن اداره محسوب گردد. هرچند که پشتیبانی و حمایت مسئولین آن اداره را می طلبد تا بتوان نظم و آرامش را در آن مرکز فراهم ساخت و وجود آن باعث می شود تا کارکنان توجه بیشتری نسبت به وظایف خود داشته باشند.

رسیدگی به شکایات بیمارستان امیرالمومنین(ع) در سال 1389 با راه اندازی طرح حاکمیت بالینی در بیمارستان ها شکل قانونی به خود گرفت و ریاست وقت بیمارستان با ابلاغ داخلی، مسئولیت رسیدگی به شکایات را به آقای یوسف دشتزاد محول نمود و پس از آن فرم های مخصوص و آموزش های لازم درخصوص نحوه رسیدگی به شکایات از طریق حاکمیت بالینی در اختیار مسئول واحد رسیدگی به شکایات قرار گرفت.

در حال حاضر مسئول رسیدگی به شکایات بیمارستان سرکارخانم فاطمه زیارتی (کارشناس روانشناسی بالینی) می باشد که در واحد رسیدگی به شکایات به صورت حضوری در خدمت مراجعین محترم می باشد و در صورت نیاز به تماس تلفنی مراجعین محترم می توانند با شماره 07733134616 داخلی 305 تماس حاصل فرمایند.

در پایان به اطلاع همه عزیزان و شهروندان می رساند مسئول رسیدگی به شکایات و روابط عمومی بیمارستان و همه مسئولین با صبر و حوصله فراوان آماده و منتظر شنیدن انتقادات، پیشنهادات و شکایات می باشند، که اگر این ها نباشند عیب های ما نهفته می ماند.

با آرزوی توفیق و سلامتی برای همگی مراجعین محترم

 

 

                                                               

کلمات کلیدی:
رسیدگی.به.شکایات     فاطمه.زیارتی     کارشناس.روانشناسی.بالینی     بیمارستان.امیرالمومنین.گناوه    
تعداد بازدید:   ۲۵۱

 


چاپ | ارسال به ايميل
< >